poniedziałek, 15 maja 2017

IV Konkurs Literacki o Złotą, Srebrną i Brązową Wronę

Tradycją już się stało, że uczniowie naszej szkoły zdobywają narody w powiatowym Konkursie Literackim o Złotą, Srebrną i Brązową Wronę. W tym roku uczennica klasy III technikum Patrycja Grzelak została uhonorowana Brązową Wroną za przepiękny, przepełniony pozytywnymi emocjami list do matki. 


Wyróżnienia przyznano dwóm uczennicom z klasy I technikum 
Angelice Mamet oraz Dagnie Skrzypczak




Nauczycielem prowadzącym jest pani Agnieszka Naumowicz

Serdecznie gratulujemy




A oto nagrodzony Brązową Wroną list Patrycji Grzelak


Najukochańsza Matulo!

Matka! Kim ona jest? Według mnie? Najważniejszą osobą w życiu każdego człowieka. To dzięki niej przychodzimy na świat i wychodzimy na ludzi. Jednak dzisiejszy świat ma wpływ na zmianę każdego życia, uczucia, ale też więzi międzyludzkich. Kiedyś miałyśmy dla siebie mnóstwo czasu. Spędzałyśmy razem każdą wolną chwilę, otaczając się miłością, troską, zaufaniem.
Dziś świat pędzi naprzód. A my? Pozostające w tyle, coraz bardziej pochłonięte chwilą dnia codziennego, nie mamy już dla siebie tyle czasu co kiedyś. Dawniej każda wspólnie spędzona chwila budziła w nas pełnię radości. Pamiętasz nasze wspólne wycieczki rowerowe? Jeździłyśmy na nie prawie codziennie, zagłębiając się w rozmowy o tym co będzie w przyszłości. Pamiętam jak bardzo unikałam tego tematu. Twierdziłam wtedy, że do dorosłości jeszcze daleka droga. Teraz mogę powiedzieć z ręką na sercu, że były to bardzo przydatne lekcje życia. Przyszłość dopadła mnie, wcześniej niż się tego spodziewałam. A ja? Byłam już na nią gotowa.

Mam nadzieję, że w przyszłości, gdy będę miała własne dzieci uda mi się być dla nich tak wspaniałą matką jaką Ty jesteś dla mnie. Pokazać im świat oraz poprowadzić je odpowiednią drogą, która pozwoli im podejmować własne decyzje. Ty natomiast zostaniesz wzorem, którego będę mogła czerpać przykład, a także najlepszą babcią dla swoich wnuków.

Kocham Cię najmocniej

Patrycja







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz